///TAKE MY HEART
classmate aku :b
Monday 4 March 2013 @ 07:16 | 0 Comment [s]

nak cerita pasal classmate aku dari A sampai z . hahha :) tengah rajin nak menaip ni ! eh , aku memang rajin :b *puji diri sendiri* yang aku tak tulis pasal dia tu sorry lah eh ? tak berminat nak tulis atau dah penat :3


barisan pertama : haidar , azmin , farid , alif , fairuz , amyl (aku) , suhaila , farah dan ezreen .
first , haidar . aku tak berapa kenal sangat dia ni . aku kenal pun time dia masuk 2b lagipun dia tak friendly . azmin pulak , muka dia ni macam pandai , bila dia gelak macam budak kecik yelah badan pun kurus kering mengalahkan aku -_- hahaha . farid pulak aku pun tak berapa kenal dia sangat sebab dia dulu kelas elit . yang aku tahu pasal dia , dia ni pakwe kawan aku , farah :) alif pulak , dia lah yang paling friendly gila dengan aku dengan fairuz . dia layan je kitorang walaupun kitorang ni perangai macam budak budak . haha , aku dah anggap dia macam kawan aku dah :p fairuz pulak dia ni lesbo aku dan aku sayang lah jugak kat dia . tu je , hahaha xD farah dengan suhaila . diorang ni suka cakap berdua je . aku dengan fairuz kengkadang je cakap dengan diorang tu pun sebab nak pinjam buku sekolah xD *copy paste* ezreen pulak dia kawan aku dan budak baru dalam kelas kitorang .

barisan kedua : saidy , khalid , syahir , raziq , armiza , nazura , syaza , bedah , nani , qiela .
first saidy dengan khalid . serius aku tak kenal diorang langsung . cuma saidy tu je sebab tahun lepas dia sama kelas dengan aku . diorang tu agak blur sikit . haha . raziq dengan syahir , diorang tu bestfriend . selalu gaduh , selalu buat lawak bodoh yang tak jadi . haha :) mijot dengan nazura . mijot aka miza dia kalau buat triffle dengan puding caramel , woi , sedap gila doh . meleleh air liur aku xD nazura ni pulak , mata dia ni ala ala arab :) syaza dengan bedah . diorang ni dulu waktu sekolah rendah lagi kenal . bedah tu sporting kalau syaza tu suka gelak je macam aku :3 nani dengan qiela . yayaya , mereka lesbo . nani ni suka buat lawak pastu bila dia dengan aku dia suka sangat tarik lengan baju aku . penampo nak ? xD qiela pulak , dia comel , dia sporting , dia banyak cakap :p hahaha

barisan ketiga : syafiq , syukri , omar , hazieq , zuhaily , ifwat , mus , roy , farah dan shareen .

first syafiq ni kalau menyanyi *bernasyidlah* suara dia merdu gila doh . dengar suara dia je dah boleh melting . serius doh , haha . syukri ni kawan baik kot si syafiq tu . btw , syafiq tu ketua kelas aku :) omar dengan hazieq . omar ni kalau bercakap tak boleh berhenti agaknya --' lepastu dia ni memang suka tengok cermin betul betulkan rambut dia . konon macho ~ eiuw ~ hazieq ni entah . aku tak faham sangat dengan perangai dia --' waktu form1 okay je masuk form nak gelak pun tutup mulut . sopan gila --' zuhaily dengan ifwat ni aku tak tahu nak cerita apa -_- mus dengan roy . diorang perempuan sebenarnya tapi itu nama glamor kononnya xD farah ni makin lama makin pendiam aku tengok . untung dapat jadi pengawas . shareen ni setiap masa dia menyanyi doh . serius , kengkadang aku pun ikut sama sekali xD

barisan keempat : helmie , syed , syakir , hatim , bat , tommy
aku malas nak cerita pasal helmie , syed , syakir , hatim . eh , perlu ke ? hhahahah . bat ni namanya batrisyia . dia penolong kelas aku . dia kawan aku tuh :p dia baik sometime dia garang . haa , jaga jaga xD *JOKE* tommy ni nama sebenar amira . panggil dia tommy sebab dia tu ada jual tomyam . tulah sampai sekarang selesa pulak panggil dia tommy :3

serius , kelas aku memang happening . cuma selalu kena marah sebab kelas selalu sangat bising . tapi best apa dapat kawan macam diorang . banyak beno ragam nya . hahahha , dah dah aku tak tahu nak tulis apa . bye bye :)


Older Post | Newer Post
Older Post

Assalamualaikum and hi peeps!Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't USE DIRTY WORDS!. This is a shared blog. Thanks for spending your time at this blog ♥.

Story About Stuff Links





I know you are coming for me ♡


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.