///TAKE MY HEART
NurEzzati :)
Monday 29 April 2013 @ 11:23 | 0 Comment [s]

ASSALAMUALAIKUM :) hari ni aku rasa moody+happy haha XD macam ape jee -_- lol, pic dekat atas ni cousin aku NurEzzati bt Razali... the girl who always support me, and sometimes everyone think we're high! You know like going insane!! #OhMyEnglish dia ni lah cousin aku yg paling aku suka buli... haha XD mungkin pada pandangan org dia ni over sosial, ye la dari segi pemakaian dia then cara hidup dia yg agak kebaratan tuh.Ezzati ni kalau korang kenal dia, ada satu sifat dia yg aku harus contohi dan belajar.... NEVER GIVE UP!ALWAYS SMILE AND BE YOURSELF!! *act tiga* ramai orang suka judge dia...maybe sebab jeles la tuh! Ezzat ni even dia kena bash dgn senior dkt sekolah dia, dia tetap kuat!! *sebenarnya dia sound balik senior tuh*aku sayang dia!!! dia sanggup buat apa jee untuk tgk aku senyum :) dia tahu apa yg aku suka and tak suka, dia pandai pujuk aku.... dia tahu mcm mana nak buat aku ketawa... and dialah satu-satunya manusia tahu rahsia terbesar dalam hidup aku :)setiap kali aku balik Shah Alam, dia lah org pertama dtg rumah atok aku serbu aku.. Family Ezzati dorang suka bersukan so setiap hari sabtu dorang akan pergi main badminton dkt Puchong... masa tuh aku foolow dorang main badminton, lepas je main badminton terus pergi makan! sumpah syiokk!! ehhh..., lupa pula nak bg tahu Ezzati tinggi dia 165 kot, berat dia 45kg... ramai peminat woo!! Aku rindu dkt kau Tutti *nickname dia* rasa mcm tak cukup je lepak dgn kau haritu :'( btw MELLEBBIUUUU SOMUCHHH!!!1 :***


Older Post | Newer Post
Older Post

Assalamualaikum and hi peeps!Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't USE DIRTY WORDS!. This is a shared blog. Thanks for spending your time at this blog ♥.

Story About Stuff Links





I know you are coming for me ♡


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.