///TAKE MY HEART
blog oh blog --'
Friday 21 June 2013 @ 08:30 | 0 Comment [s]

assalamualaikum warrahmatullah hiwabarakatuh . hahahahah . act , dah lama tak bukak blog ni . semenjak aku gaduh dengan fairuz langsung aku tak bukak :p hahaha , okay kantoi . act rindu bhai nak post macam macam yang aku tulis mengarut kat dalam blog ni --' sebab semenjak kakak aku balik poli dia balik , tahu tahu jelah 'ALONE' takde kawan gaduh T_T so , blog :p hahaha .

act , aku tak tahu nak tulis apa sebenarnya --' okay , bongokkan . baik tak payah tulis xD okay aku cerita pasal solar cooking jelah :3 hahah , excited lebih ni xD act mula mula aku taknak masuk pun solar cooking tu dan time cikgu cakap tu first time lah aku dengar apa benda solar cooking tu . yang angkat nak masuk amira roy dengan babat je . aku pun angkat je konon nak jugak . tup tup masuk jugak . serius sebenarnya , cikgu cek mek ni agaklah pelik , dia nak menang tapi takde persediaan pun yang dia suruh kitorang buat itu ini . then sehari sebelum bertanding tu barulah kabut nak buat itu ini . perghh , memang kabut gila lah masalahnya . pening kepala otak aku fikir pasal benda tu , dengan jelasnya lagi TAK FAHAM ! haaa , senang xD

 and esoknya bertanding , tempat bertanding dekat SMK JENJAROM . besar gila sekolah tu , sampai aku merayap pun boleh sesat barat T_T . balik pada topik tadi :p aku fikir budak budak yang masuk ni sikit je rupanya ramai T_T memang taklah . aku dah cuak dah masa tu . yang si fairuz ni pulak dok usha budak laki yang tunjuk arah budak solar cooking tu xp hahaha .

aku ingat boleh lah ada harapan menang , rupanya dah siap semuanya *dah habis masa pun time tu , hakim yang nak tengok tu tetiba cakap plastik lutsinar takleh pakai hanya pembalut buku  je boleh . habis , time dia dok cek barang kitorang takde pulak dia cakap . memang bertambah bengang lah , dahlah kitorang punya solar cooking tu senget , kecik , tak lawa pulak tu . ehh , aku ni kutuk lebih lebih pulak aku punya jugak --'

 and then kitorang buat baru .... pinjam pembalut buku dari sekolah mana entah . aku tak cakap terima kasih pun aku cuma tundukkan kepala aku tanda terima kasih , nasiblah lelaki india tu faham . fuhhh .. haha , pastu kitorang balut jelah , time tu budak budak yang lain dah pandang pandang dah . siot betul :/

 act , aku dah agak dah kitorang tak menang :p memang tak menang pun . pertama sg manggis kedua batu laut ketiga tpg . kitorang nombor lima . hmm , jauh beza ..... takpe Insya-Allah tahun depan aku masuk lagi . cua perbaiki silap aku dan akan aku pastikan kitorang akan menang . woaahh , semangat bhaii :p hahah

okay , that's all . babaii :*


Older Post | Newer Post
Older Post

Assalamualaikum and hi peeps!Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't USE DIRTY WORDS!. This is a shared blog. Thanks for spending your time at this blog ♥.

Story About Stuff Links





I know you are coming for me ♡


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.