///TAKE MY HEART
HUI :3
Monday 30 September 2013 @ 08:46 | 0 Comment [s]

                            Hai dan assalamualaikum kepada siapa yang membaca blog ni :) cehh macam ada je orang yang baca xD so , dah berhabuk habuk dah blog ni setelah sekian lamanya tak update . haa , seriously . aku tak update sebab adelah something kan yang buat aku nak gelak je kalau aku update blog xD so , sekarang aku rajinlah pulak :p apa dah yang aku merepek meraban dah ni . so , actually aku tak tahu nak tulis apa sebenarnya , aku tulis jelah apa aku nak lagipun ni blog 'kami' . hahaha .

          actually , jumaat haritu
(27 haribulan 9) aku , babat , shareen , mus and mijot kitorang ponteng beramai ramai haritu . sebabnya ramai sangat yang takdatang sekolah sebab ramai yang pergi kem so alang alang tu baik tumpang sekaki untuk ponteng kan ? hahaha , nasib time tu mood mak aku baik tu kasi ponteng tu :)) haha , so time tu kitorang memang gila gila lah time tu . merempat kemana mana , mula mula lepak rumah aku , lepastu diorang ajak lepak tanjung *snapping* . trauma aku pergi tanjung lagi sikit je aku nak jatuh parit , hahaha xD adelah sebabnya ~ lepas pergi tanjung pergi rumah shareen and then pergi taman sri medan lepak sana pulak sambil minum air kelapa . kitorang snap snap je tujuannya . kitorang memang pantang k kalau nampak phone/kamera . so , hati hati lah kalau phone korang kena kongker dengan kitorang xD hahaha .

     actually , aku macam tak percaya je time jumaat tu hanya 5orang je yang datang , lelaki pulak tu . perghhh , rajin pulak budak lelaki dalam kelas aku yang perempuan dok malas tak datang semuanya ponteng . kalau lelaki 5orang tu takdatang dah pecah rekod dah kelas 2b semua takdatang . pergh , jahat aku :p aku macam menyesal pulak tak pergi kem tu . diorang kata best . perghh , menyesal gila tahap beruk . benda dah lama usah dikenang , hahaha . ayat palingggg . aku dah tak tahu nak tulis apa apa . ni gambar kitorang menggila , tapi candid tapi aku paling suka gambar tu . bye *atas



Older Post | Newer Post
Older Post

Assalamualaikum and hi peeps!Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't USE DIRTY WORDS!. This is a shared blog. Thanks for spending your time at this blog ♥.

Story About Stuff Links





I know you are coming for me ♡


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.