///TAKE MY HEART
owner?
Wednesday 30 October 2013 @ 08:31 | 0 Comment [s]





hai and hai . post lagi , hahaha. today post. actually , blog ni bukanlah sepenuhnya aku punya. sebenarnya blog ni aku kongsi with my bestie , Fairuz Zulaikha. kitorang kongsi pun sebab dia bukan pakai sangat pun , so kongsilah jawabnya, hahaha.
 sebenarnya aku nak cerita pasal dia ni , haha. dia punya 'nickname' peruz. dia ni perangai budak budak , tak reti nak selesaikan masalah, suka mintak nasihat orang tapi tak ikut, dia jahat sebab ikut aku *haha, ni auta* , kengkadang poyo, kengkadang pepelik perangai, aku suka kongsi masalah dengan dia, kengkadang nasihat dia mintak penumbuk aku jugak, haha xD , dia suka pujuk aku , kengkadang ambil berat, bila aku tengah nangis sedih atau happy orang first aku kongsi dengan dia*kengkadang nani kengkadang qila, hahaha xD . tulah, kalau gaduh aku taktahu nak kongsi cerita dengan siapa kalau dia takde. even orang ingat dia ni annoying sikit tapi bagi aku okay je perangai dia , tapi kengkadang rasa nak cekik dia pun ada , hahaha xD *joke* bila aku ingat balik time gaduh tu tak tahulah , rasa sakitlah jugak hati , sebulan kot gaduh , and aku tak tahu nak ngadu kat siapa bila dia takde. yelah setiap orang inginkan seorang kawan yang begitu rapat untuk meluahkan perasaannya. even kengkadang dia takfaham aku, aku peduli apa? aku cakap jelah kat dia , hahaha. ingat lagi time first kenal dia aku sebenarnya menyampah kat dia time form1 tetiba ada rombakan kelas terus rapat macam apa je xD dah nak dekat dua tahun jugak kitorang kawan . harap harap persahabatan kita kekal hingga bila bila . oh , tak lupa jugak NURSYAHZANANI ASYIKIN BT SHAHRIN and NUR AQILAH BT ALIAS  and kerabat kerabat yang lain pun aku tak lupa jugak :) iloveuiloveuiloveuiloveuiloveusomuch , hahahaha :)))))

 


                                  *dari kiri QILA , PERUZ , AMEL *AKU* , NANI *



Older Post
Older Post

Assalamualaikum and hi peeps!Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't USE DIRTY WORDS!. This is a shared blog. Thanks for spending your time at this blog ♥.

Story About Stuff Links





I know you are coming for me ♡


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.